טיפול טבעי באוסטאופורוזיס

 שילוב של סידן עם ויטמינים K - D


תרופה משולבת זו משמשת למניעה או לטיפול ברמות סידן נמוכות בדם אצל אנשים שאינם מקבלים מספיק סידן מהתזונה.

ניתן להשתמש בו לטיפול במצבים הנגרמים על ידי רמות סידן נמוכות כגון אובדן עצם ( אוסטאופורוזיס ), עצמות חלשות ( אוסטאומלציה / רככת ), ירידה בפעילות בלוטת התריס ( היפופרטירואידיזם ) ומחלת שרירים מסוימת ( טטניה סמויה ).

הוא עשוי לשמש גם למטופלים מסוימים כדי לוודא שהם מקבלים מספיק סידן (כולל נשים בהריון, סיעוד או לאחר גיל המעבר, אנשים הנוטלים תרופות מסוימות כגון פניטואין, פנוברביטל או פרדניזון ) .

קלציום ממלא תפקיד חשוב מאוד בגוף. זה הכרחי לתפקוד תקין של עצבים, תאים, שרירים ועצמות.

אם אין מספיק סידן בדם, הגוף ייקח סידן מהעצמות ובכך יחליש את העצמות. ויטמין D מסייע לגוף לספוג סידן וזרחן. הכמות הנכונה של ויטמין D , סידן וזרחן חשובה לבניית ושמירה על עצמות חזקות.

אופן השימוש בתוסף סידן ציטראט עם ויטמינים D,K


קח את התרופה בבליעה עם אוכל. אם המוצר שלך מכיל סידן ציטראט , ניתן ליטול אותו עם או בלי אוכל.

עקוב אחר כל ההנחיות המופיעות על אריזת המוצר, או בצע לפי הוראות הרופא שלך.

לקבלת הספיגה הטובה ביותר, אם המינון היומי הכולל שלך הוא יותר מ -600 מיליגרם, חלק את המינון והרווח אותו לאורך כל היום.

אם יש לך שאלות, שאל את הרופא או הרוקח .

אם אתה משתמש בצורה הנוזלית של תרופה זו, יש למדוד בזהירות את המינון באמצעות מכשיר מדידה/כף מיוחדים. אין להשתמש בכף ביתית כיוון שלא ייתכן שתקבל את המינון הנכון.

אם אתה לוקח את צורת הלעיסה של תרופה זו, יש ללעוס היטב לפני הבליעה. אם אתה לוקח כמוסות, בלע כל כמוסה בשלמותה.

אין לרסק או ללעוס טבליות בעלות שחרור מורחב. פעולה זו יכולה לשחרר את כל התרופה בבת אחת, ולהגדיל את הסיכון לתופעות לוואי.

כמו כן, אין לפצל את הטבליות אלא אם כן יש להן קו ציון והרופא או הרוקח שלך אומרים לך לעשות זאת. לבלוע את כל הלוח או המפוצל מבלי לרסק או ללעוס.

השתמש בתרופה זו באופן קבוע כדי להפיק את המרב מהיתרון. כדי לעזור לך לזכור, קח אותו באותו הזמן בכל יום.

אם הרופא שלך המליץ ​​לך להקפיד על תזונה מיוחדת, חשוב מאוד לעקוב אחר הדיאטה בכדי להפיק את המרב מתרופה זו ולמנוע תופעות לוואי חמורות. אין ליטול תוספי מזון / ויטמינים אחרים אלא אם הורה על ידי הרופא שלך.

תוספי סידן בצורות שונות המכילות כמויות שונות של סידן / ויטמין D . שאל את הרופא או הרוקח שיעזור לך לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורך.

אם אתה חושב שיש לך בעיה רפואית רצינית, פנה לטיפול רפואי מיידי.

תופעות לוואי

עצירות או כאבי בטן עלולים להתרחש. אם אחת מההשפעות הללו נמשכת או מחמירה, דווח לרופא או לרוקח מיד.

אם הרופא שלך הורה לך להשתמש בתרופה זו , זכור כי הוא או היא שפטו כי התועלת עבורך גדולה מהסיכון לתופעות לוואי. לאנשים רבים המשתמשים בתרופה זו אין תופעות לוואי חמורות.

דווח לרופא מיד אם מתרחשות אחת מתופעות הלוואי הבלתי סבירות אך החמורות הללו: בחילות / הקאות , אובדן תיאבון, ירידה חריגה במשקל , שינויים נפשיים/ מצב רוח, סימנים לבעיות בכליות (כגון שינוי בכמות השתן), עצם/ כאבי שרירים , כאבי ראש , צמא מוגבר, שתן מוגברת, חולשה , עייפות, דופק מהיר/פועם.

תגובה אלרגית חמורה מאוד לתרופה זו היא נדירה. עם זאת, פנה לטיפול רפואי מיידי אם אתה מבחין בסימפטומים של תגובה אלרגית רצינית , כולל: פריחה , גירוד /נפיחות (במיוחד בפנים / בלשון /גרון), סחרחורת קשה , בעיות נשימה .

אמצעי זהירות

לפני נטילת התרופה , ספר לרופא או לרוקח אם אתה אלרגי אליה; או למוצרי ויטמין D אחרים (כגון קלציטריול); או אם יש לך אלרגיות אחרות . מוצר זה עשוי להכיל מרכיבים לא פעילים, העלולים לגרום לתגובות אלרגיות או לבעיות אחרות. שוחח עם הרוקח שלך לפרטים נוספים.

אין להשתמש בתרופה זו אם יש לך מצבים רפואיים מסוימים. לפני השימוש בתרופה זו יש להתייעץ עם הרופא או הרוקח אם יש לך: רמות גבוהות של סידן / ויטמין D (היפרקלצמיה / היפר -ויטמינוזיס D), קושי בקליטת תזונה ממזון ( תסמונת ספיגה לקויה ).

לפני השימוש בתרופה, אומר רופא או רוקח ההיסטוריה הרפואית שלך, במיוחד של: לב / דם מחלת כלי, אבנים בכליות , מחלת כליות , מסוימת במערכת חיסון הפרעה ( סרקואידוזיס ), מחלה כבדה , מחלות מעי מסוימות ( מחלת קרוהן , מחלת וויפל) , חומצת קיבה מועטה או לא (אכלורהידריה), רמות נמוכות של מרה, חוסר איזון בפוספט שאינו מטופל.

טבליות לעיסה עשויות להכיל סוכר או אספרטיים. יש להיזהר אם יש לך סוכרת , פנילקטונוריה (PKU) או כל מצב אחר הדורש ממך להגביל/להימנע מחומרים אלה בתזונה שלך. שאל את הרופא או הרוקח שלך בנוגע לשימוש במוצר זה בבטחה.

ספר לרופא אם הינך בהריון לפני השימוש בתרופה זו. במהלך ההריון , יש להשתמש במינונים של ויטמין D העולים על קצב התזונה המומלץ רק בעת הצורך הברור. שוחח עם הרופא שלך על הסיכונים והיתרונות.

תרופה זו עוברת לחלב אם . התייעץ עם הרופא שלך לפני הנקה.

אחסון

יש לאחסן בטמפרטורת החדר הרחק מאור ולחות. עיין באריזה לטווח הטמפרטורות המדויק. אם יש לך שאלות בנוגע לאחסון, שאל את הרוקח שלך . אין לאחסן בחדר האמבטיה. הרחק את כל התרופות מילדים וחיות מחמד.

אין לשטוף תרופות בשירותים או לשפוך אותן לניקוז אלא אם כן הורה לך לעשות זאת. זרוק מוצר זה כראוי כאשר הוא פג תוקף או שאין בו עוד צורך. התייעץ עם הרוקח או עם חברת פינוי הפסולת המקומית לקבלת פרטים נוספים אודות אופן השלכת המוצר שלך בבטחה.

calcium citrate

פרופסור שמואל אדלשטיין – טיפול בתזונה
אתר הבית של פרופסור שמואל אדלשטיין
מפתח התרופה Alpha D3
האמת על תוספי תזונה

תוספי תזונה – המדריך המלא
חנות ויטמינים ותוספי תזונה במחירים הטובים ביותר

ויטמינים און ליין
מכירות אונליין של תוספי תזונה

שוק תוספי התזונה בישראל

פרופסור שמואל אדלשטיין

וויטמין D3 צמחי וטבעי מחזזיות
אוסטאופורוזיס
אוסטאופורוזיס תזונה
אוסטאופורוזיס טיפול טבעי
טיפול טבעי באוסטאופורוזיס
טיפול טבעי בדלדול עצם

סידן ציטראט
ויטמין K2 בצורת MK7 טבעי

כדורי סידן – מתי לקחת אותם?
סידן (קלציום)
בריאות העצם
אופן נטילת סידן
מה זה קלציום
סידן בגוף
תוסף סידן

תוסף סידן לילדים
בחירת תוסף סידן

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהו ויטמין K2

אובדן צפיפות עצם

מהו ויטמין MK7